(Android/iOS) Slash \u0026 Roll: MMORPG Online juksekodegenerator utholdenhet
Mar 6, 2022 18:45:56 GMT -5
Post by raipoldisczazo on Mar 6, 2022 18:45:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Slash \u0026 Roll: MMORPG Online ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Slash \u0026 Roll: MMORPG Online IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodegenerator utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Slash \u0026 Roll: MMORPG Online 2022 version ▞▞▞
Slash & Roll: MMORPG Online ایفای نقش mtzn
Er stor. Rask spill. God opplæring. Det dårlige er bare én måte å spille på så langt, og jeg ser bare kjøp for rustning.
Bra spill du ikke spiller 24 timer i døgnet, så kult P2w og guild-spillet bare være tydelig
Ok har spilt i 2 sesonger nå Og dette er min ærlige mening jeg ELSKER SPILLET!!!!!! for f2p-lag... Valutakursen for ekte penger er også utpressende, og edelstenene du kjøper med ekte penger tilsvarer ikke noen spillglede med mindre du bruker 100s daglig. Trist å se så mange spillere slutte i spillet på grunn av det massiveeeeeeeeeee skillet mellom brukerne og F2P... Farvel.
Jeg liker
Pay2win, men ha det fortsatt litt moro
Ikke nok måter å få mer energi på. Går for fort.Så ikke mange måter å få edelstener på og få flere forbedringer
Dicy
Fint lite spill å spille en til to ganger om dagen
BH-søl
Bra spill
Flott
Så langt har jeg likt å spille Slash & Roll, spillet er enkelt, morsomt, og det tar ikke for lang tid å finne ut hvordan ting fungerer, det eneste jeg finner ut som bør endres, er hvordan spillet starter, tvinger deg til å bli med i 1 av 3 laug. det ville vært fint om det ble ventet på til det ble forklart av en veiledning, men siden det å bytte guild er en ting, er det ikke et problem. For det andre burde det vært mer å gjøre, i stedet for å rulle, hvis vi hadde oppdrag, eller en type kampanje, men så langt vil jeg sannsynligvis like å spille.Jeg liker spillet, det er definitivt morsomt og en tidsmorder, men det eneste jeg ikke liker med det er gulldragen når du velger, den er rigget, den er faktisk ikke rng, så den sørger for at du bare vinner en viss mengde ganger fordi sannsynligheten for at du ikke kan treffe den samme 6 ganger på rad med bare 3 sjansene for det er nesten ingen
Moro
Jeg legger vanligvis ikke igjen anmeldelser, men dette spillet er så dårlig at det må oppgis. Dette spillet er en gigantisk kontanter uten reelt innhold. Det hadde en god base, men med begrenset energi og helt urimelige kjøp i butikken er dette spillet bare en pengevask. Du kan bruke over 100 dollar i dette spillet og tappe energien din på noen få minutter. Den har heller ikke noe reelt innhold og er ikke veldig gratis å spille vennlig.
Bra spill, ikke veldig tidkrevende, raske kamper, og jeg håper du legger til mer innhold som Boss raids eller dungeon eller noe.
Energi er for dyrt. Hvorfor går du gjennom problemer med å lage et spill, markedsføre det og deretter stoppe oss fra å spille det? Det koster £1,69 å spille i mindre enn 2 minutter. Hva i helvete? Vil du ikke at jeg skal spille? OK. Avinstallerer
Det er ok, men det suger virkelig.
Ganske bra
Ganske morsomt spill, ikke så mye annet å si. Kast terninger, få gull, nivå opp, angrip.
Fortsett å rulle rullende
Spilt 10 minutter, allerede tom for energi?! Og en pop-up for å kjøpe noen? ALLEREDE??? Wow!! Dere er uvitende...
Dette spillet er morsomt!
Selv om dette spillet føles unikt for sine 20v20-raid, føles det også som om jeg ble løyet for et sted i annonsene. I stedet for å være en enkelt slagmark på 20v20, må laug på opptil 20 personer dekke 10 slagmarker som kan være 20v20. Jeg vil si at det burde være et større antall personer som har lov til å være i en guild for å hjelpe til med å fylle ut plassene, men jeg finner ut at det rett og slett ikke er nok spillere til å fylle en enkelt guild, bortsett fra de som drives av lønn for å spille spillere.
Spillet er bra. For tidlig å legge igjen en gyldig anmeldelse. Ærlig talt bare gjennomgang på dette tidspunktet for belønningen.
Kjempegøy og lett å spille!
Fint og enkelt spill å spille.
Jeg liker det, som animasjonen av kritisk hit, det ser virkelig morsomt ut, men det hele gjør det så morsomt å håpe på kritikken tho, takk for spillet 🥰🥰
5 stjerner for gratis energi.
Jeg kan ikke logge på etter å ha spilt det for første gang.. vennligst fiks denne feilen
Ganske anstendig tidssløser, vrir deg bare for energikostnader. Jeg vil foreslå en litt raskere energiregenerering utelukkende for å holde ting interessant.
Dette spillet har et enormt potensial til å være et av favorittspillene mine noensinne, en ting som får meg er når du kjøper kistene med diamantene dine, noe som kan koste deg penger og du får et duplikat får du åtte energi, mens hvis du tar de fem edelstenene og du bare kjøp energi du får 50 til 75 energi se hvor jeg vil med dette.. for meg er det ran og inntil det er fikset eller endret bruker jeg ikke mer av pengene mine på dette spillet ville jeg nok gitt nærmere en femstjerners hvis dette ikke var tilfelle
Jeg liker spillet, men det er for enkelt. For eksempel er alle utstyrsoppgraderingene rent kosmetiske. Hvorfor ikke få dem til å øke sjansene dine for visse kast? Uten noen form for oppgraderinger, klikker du bare på en knapp for å kaste terninger og det er det.
Ninja Evolution: Idle Warriors Gündəlik qwub
Flott tid! Enkelt spill!
Rart moro
Morsomt spill hyggelig temposkifte på spilleautomatens spinner-spill
Slash & Roll: MMORPG Online Lakon Peranan ayrn
Spillet er balansert. Krever at folk holder seg aktive. Glade gjenstander er kun kosmetiske. Jeg tror at hvis spillet var større, ville ikke kampene mellom laugene vært så ensidig. Forstår ikke helt poengsystemet der det står at du får 2 poeng for å være den tapende siden av å forsvare et tårn. I utgangspunktet får du 1 poeng for å delta i en tapt guild-kamp. Glad for at spillet ikke tillater misbruk, holder spillerne temmet og administrert. Lønnen for å vinne guild-kamper er litt irriterende.Jeg må gi dette 5 stjerner for det kjedeligste meningsløse spillet....... Jeg har nesten nådd nivå 6, men gikk tom for energi så jeg kan ikke fortsette å spille. Dette tok mindre 10 minutter. Nå venter jeg på at energien skal fylles hvor lang tid det tar. Det er muligheter for å fylle opp raskere bruke ut egen lomme det er det..... Godt jobbutviklingsteam fortsett med det harde arbeidet.
Fantastisk
Så gøy når du endelig blir med i en klan som har aktive spillere .... Spesielt når du konkurrerer med andre så mye moro faktisk ... Dette spillet har så mye i fremtiden kan ikke vente 🥰🥰🥰
Litt kjedelig etter 20-30 minutter 😴 Ingen dum idé, trenger bare mer å gjøre enn å sitte der og rulle terningen om og om igjen.
Det er et flott spill, men det er litt for mye p2w
Det er egentlig en spilleautomat bare en automatisk terningkast. Mikrotransaksjonene er minimale og svært lite påtrengende. Generelt et ganske morsomt spill å bare fise rundt med noen minutter om dagen. Det er konkurransedyktig med laug vs laug
Utmerket fighter i D20-stil. Morsomt, annonser valgfritt. Nyter det!
Morsomt og enkelt chill spill
Wow, fint
Slash & Roll: MMORPG Online Igranje vlog ead
Et rent p2w-spill, ikke verdt tiden, jeg vil rangere -1/5 stjerner hvis mulig
OMG dette spillet fungerer perfekt selv på min 5 år gamle telefon
virkelig en veldig god idé. bortsett fra energi er et drag. heller bør du begrense konfrontasjoner / trefninger og tjene penger på astetikk. energimekanikk vil kutte spillerbasen din dårlig.
Ranger 5 for å få ting. I virkeligheten er det 3,5 stjerner
Bra spill